תמיכה

כיצד לבחור אחסון וורדפרס

כיצד לבחור אחסון וורדפרס – בחירת אחסון וורדפרס היא החלטה חשובה שיכולה להשפיע על ביצועי האתר שלכם, על האבטחה שלו ועל .העלויות שלו. ישנם סוגים רבים ושונים של אחסון וורדפרס, וכל אחד מהם מתאים לצרכים שונים.

מיקום השרת

המיקום של השרת יכול להשפיע על ביצועי האתר שלכם. אם האתר שלכם מכוון לקהל מקומי, כדאי לבחור ספק עם שרתים הממוקמים קרוב לקהל שלכם, לדוגמא אתר שרוב הגולשים שלו מישראל רצוי לבחור ספק באזור ישראל , אחסון באירופה יכול להיות טוב ומהיר עם שילוב של טכנולוגיות כמו CDN יכול להקל על בחירת מיקום השרת.

זמינות

תבחרו ספק עם זמינות גבוהה. זמינות גבוהה פירושה שהאתר שלכם יהיה זמין עבור המשתמשים שלכם רוב הזמן עם דגש uptime 99.990% לפחות , רצוי לשאול את הספק שלכם על ניטורים והאם הוא מספק לכם התראות על קריסה בזמן אמת יש שירותי uptimerobot זולים שאתם יכולים לרכוש בנפרד.

אבטחה

חשוב לבחור ספק שמציע אבטחה חזקה. אבטחה חזקה יכולה לעזור להגן על האתר שלכם מפני התקפות סייבר כמו DDoS התקפת מבוזרת למניעת שירות) שמציפות את האתר בחיבורים וזה גורם לאיטיות וגם להשבתה ברוב המקרים, לכן רצוי לבחור ספק שמציע אבטחה חזקה גם מפני ניסיונות פריצה ולשלב waf.

מנועי חיפוש

מנועי חיפוש כמו גוגל מודדים את מהירות האתר שלכם כחלק מגורמי הדירוג שלהם. אחסון איטי יכול להשפיע על דירוג האתר שלכם במנועי החיפוש וזה אומר למעשה שתקבלו פחות גולשים ומיקומים שכמעט לא מגיעים אליהם הרבה בעלי אתרים כלל לא יודעים האם האחסון שלהם מהיר ולא בודקים אותו בכלים כמו pagespeed שיכול להראות תוך דקה בודדת שקיפות מלאה איך גוגל רואה את האתר שלכם.

חווית משתמש

משתמשים לא אוהבים לחכות לאתרים לטעון. אחסון איטי יכול להוביל לנטישה גבוהה של משתמשים.

עלות

אחסון וורדפרס יכול להיות יקר. חשוב למצוא ספק וורדפרס. שמציע את התכונות והמשאבים שאתם צריכים במחיר הטוב ביותר.

תכונות האתר

תכונות האתר שלכם יכולות להשפיע על האופן שבו אתם צריכים לבחור אחסון. בשימוש בתוספים רבים או בתוכנות ייעודיות, צריך אחסון עם יותר משאבים.

שירות לקוחות

שירות לקוחות חשוב מאוד אם אתם מתקשים להשתמש באחסון או אם אתם נתקלים בבעיות. חשוב לבחור ספק עם שירות לקוחות זמין ויעיל ואנושי.

הגדירו את הצרכים שלכם

לפני שאתם מתחילים לחפש אחסון וורדפרס, חשוב להגדיר את הצרכים שלכם. מה גודל האתר שלכם? כמה תנועה מקבל האתר שלכם? האם יש לכם צרכים ספציפיים, כגון צורך באחסון נתונים רב או תוכנה ייעודית?

השוואת מחירים

אל תמהרו להירשם לספק הראשון שאתם מוצאים. בצעו השוואת מחירי אחסון אתרים בין מספר ספקים כדי למצוא את העסקה הטובה ביותר.

קרא ביקורות

קרא המלצות וביקורות של לקוחות אחרים לפני שאתם מקבלים החלטה. ביקורות יכולות לעזור לכם להבין את היתרונות והחסרונות של כל ספק.

התייעץ עם מומחה

אם אתם לא בטוחים איך לבחור אחסון וורדפרס, תוכלו להתייעץ עם מומחה. מומחה יכול לעזור לכם להבין את הצרכים שלכם ולמצוא את הספק המתאים ביותר עבורכם.

כיצד לבחור אחסון וורדפרס? הנה כמה מקורות שבהם תוכלו למצוא מידע אמין על אחסון וורדפרס:

אתרי השוואות

אתרים של השוואות יכולים לעזור לכם להשוות בין ספקי אחסון וורדפרס שונים. אתרי השוואה רבים מציעים מידע על מחירים, תכונות, ביצועים ואבטחה.

פורום אחסון אתרים

פורומים יכולים להיות מקור טוב למידע על אחסון וורדפרס. תוכלו למצוא מידע על ספקים שונים, ביקורות של
לקוחות אחרים וטיפים לבחירת אחסון וורדפרס.
כאשר אתם מבצעים מחקר על אחסון וורדפרס, אתם יכולים לזהות מקורות אמינים על ידי בדיקת הכותרת, הכותבים והמידע שהם מספקים. אתם יכולים גם לבדוק את המקור עם חברים או עמיתים.

כמה שאלות שאתם יכולים לשאול את עצמכם בביצוע המחקר שלכם כיצד לבחור אחסון וורדפרס

  • מהם הגורמים החשובים ביותר עבורי בבחירת אחסון וורדפרס?
  • מהו התקציב שלי לאחסון וורדפרס?
  • מהם הצרכים הספציפיים של האתר שלי?
  • מה המוניטין והניסיון של הספק?
  • מה אומרות ההמלצות של לקוחות אחרים?
    על ידי מענה על השאלות האלה, תוכלו להתחיל לצמצם את האפשרויות שלכם
    ולמצוא את אחסון הוורדפרס המתאים ביותר עבורכם.

שרת וירטואלי (VPS)

שרת וירטואלי הוא למעשה שרת ייעודי המחולק למספר שרתים וירטואליים. משאבי השרת הראשי מחולקים בין השרתי VPS הווירטואלים וכך כל השרתים משתמשים בשיתוף באותם משאבים. שרתים וירטואליים הם אופציה טובה עבור אתרי וורדפרס בינוניים עד גדולים. מספקים ביצועים טובים יותר ומאפשרים לכם יותר שליטה על האתר שלכם מאשר באחסון שיתופי.

VDS

Virtual Dedicated Server, כלומר שרת וירטואלי עם משאבים ייעודיים. VDS הוא שרת פיזי אחד המחולק למספר שרתים וירטואליים. כל שרת וירטואלי פועל כמו שרת פיזי נפרד, אך הוא משתמש במשאבים של השרת הפיזי.
VDS הוא אופציה טובה עבור אתרי וורדפרס בינוניים עד גדולים. הוא מספק ביצועים טובים יותר מאשר אחסון שיתופי, ומאפשר לכם יותר שליטה על האתר שלכם מאשר אחסון שיתופי

שרת ייעודי

שרת ייעודי הוא שרת פיזי אחד המוקצה לשימוש שלכם בלבד. זהו הפתרון האידיאלי עבור אתרים גדולים מאוד או אתרים עם דרישות ביצועים גבוהות במיוחד. שרתים ייעודיים מספקים את הביצועים הטובים ביותר האפשריים, אך הם גם היקרים ביותר מומלץ להתייעץ עם מומחה לפני שבוחרים בשרת ייעודי.

אחסון WordPress בענן

וורדפרס בענן מופעל על גבי תשתית שרתים בענן, למשל AWS , Azure , Netpower. אחסון וורדפרס בענן מספק גמישות רבה, מכיוון שאתם יכולים לשנות את הגודל של המשאבים שלכם לפי הצורך. בנוסף הוא גם אופציה טובה עבור אתרים עם דרישות ביצועים גבוהים, מכיוון שהוא יכול להספק ביצועים טובים יותר מאשר אחסון וורדפרס רגיל לעיתים אין הבדל בין אחסון שיתופי לבין אחסון וורדפרס בענן והסיפור רק יכול להתייקר.

אחסון שיתופי

האופציה הזולה ביותר לאחסון וורדפרס. אתרים רבים קטנים או בינוניים יכולים לפעול בצורה חלקה על גבי האחסון תוך חסכון כספי משמעותי. עם זאת רצוי לבחור את חברת האחסון בקפידה, לדוגמא אחסון אתר וורדפרס בנטפאוור. בחירה מושלמת עבור לקוחות שמחפשים אחסון מנוהל, מגובה ומאובטח. עם ביצועיים גבוהים ומרשימים תוך כדי אפשרות של גדילה בעתיד קבלת דוחות ושרתים גדולים וחזקים אשר לא מוגבלים כמו בשאר החברות שמפעילות cloudlinux שפשוט מגבילות את האחסון השיתופי כמו שרת וירטואלי למשאבים של CPU RAM DISK IOPS ובקיצור האחסון יהיה מוגבל לפי מספר כניסות וכו.. בנטפאוור אנו לא מגבילים ואך מנטרים בקפידה רבה, אחסון שיתופי יכול להיות איטי יותר מאשר שרתים וירטואליים או שרתים ייעודיים, וייתכן שלא תהיה לכם שליטה רבה על האתר שלכם ללא פאנל ניהול אתרי וורדפרס.

תכונות

ספקי אחסון וורדפרס מציעים מגוון תכונות שונות, כגון התקנה קלה של וורדפרס, עדכונים אוטומטיים של וורדפרס ותמיכה מקצועית לוורדפרס ושירות ממתכנת וורדפרס גם ברמת הקוד. חשוב לבחור ספק שמציע את התכונות שאתם צריכים.

שתפו את הפוסט:

מאמרים קשורים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *